Assalamualaikum | Welcome to My Blog | Sila Masukkan Address Blog Anda Dibawah Ini | Terima Kasih
Post

Visa


29.1.09

10.21 pg...lewat sgt dah ni...biase student sni gi cop visa ko 9...tu pon dah bersesak2...xpela...gi je lah...nk buat cmne...jalan kaki...hampir 12 minit nak smpi...gi sorg2...tgh sekeliling...sunyi...xbyk bunyi cm biase...mybe sume dah keluar rumah...ke tempat kerja atau tempat pengajian..."kau nk smbg visa ?? kt blakang..." aku percaya ckp pkcik tu sbb dia yg jaga gate emigresen...dah aku xgi emigresen sbb bukannya hari2 nak sambung visa...dah berpindah tmpt...dlu mmg daif...meja pejabat cam meja study dak2 skola...tempat open...ngn bising lg...yg kt depan ni da maju skit...nmpk la perubahan tu...dah pakai marmar...mantap la klu nk ikutkan tu...masuk2 je mg dah ramai student mesia...abis la aku...mmg xdpt la arini...xpe2...xtry xtau...bg name kt pkcik tu...name dah ade...tp tggu pulak lame..."kito tggu nok msuk duo jey dah ni..."...adiuh...mmber yg kol 9 pon dah 2 jam menunggu...dpt ke tidak aku arini...jmpe kawan2 kt situ...lame sgt xnmpk muke sejak2 musim exam ni...exam pon dah abis...borak2 skit...pgalaman jawab exam...psl prgm akn dtg...namaku dipnggil...byr RM1.80 [kalau convert duit msia]...tggu lagi...lame tol...tensen aku...azan berkumandang...dah zohor dah...12 lebih...mmg sah 2 jam kena nunggu...lame dah ni...akhirnya dpt gak...igtkan nk tggu maznan blik skali...kebetulan dia pon ade...smpi lagi awal tp name xjmpe cari..."demo kelik dlu la..."...ok..beres...lik dlu...lapa...dahaga..singgah kedai beli coklat...air 'mountain dew'...lame da aku xminum air ni...sume skali 5 ringgit...smbil2 jalan bermain di benak ku...ape aku lakukan selama ini...?ape pulak yg aku dpt...?siape diri aku sebenarnya...?aku xjmpe jawapannya...dah lame aku cari diri aku...xjumpe2...ya ALLAH...berdosa sungguh hambamu ini...KAU bantulah hambaMU ini ya TUHAN...aku dah xterdaya lagi nk hadapi dugaan dariMU wahai pencipta langit dan bumi!!!

salam ziarah buj...
hemm samalah ochie... byk sgt dosa..
masih teracri2 akan diri yg penuh kekhilafan ini..

Related Posts with Thumbnails
Selamat Datang ke aljanggut.blogspot.com Dijemput kepada sahabat-sahabat untuk menghantar sebarang artikel ilmiah iaitu di aljanggut@yahoo.com, artikel tersebut akan dinilai sebelum dipaparkan di sini -Semoga dapat mengambil istifadah dan manfaat dari laman ini-

About Me

My photo
Selangor, Kelantan, Laut Merah, Germany
|.::Kuliyyah of Theology, Major In Belief & Philosophy::.|.::Kuliyyah of Arabic, International Islamic University Malaysia::.|

Chat Here

Visitors

Hye, anda tidak keseorangan di blog ini kerana sekarang Orang Sedang Menemani Anda!

Categories

About This Blog

Disclaimer

Please note that NONE of the files listed on this blog are stored on the site. We only serve to index contents available from other sites as a convenient and easy way for our visitors to find files that have been shared by their respective copyright owners.

As such, we DO NOT claim ownership rights of any documents and/or materials accessible or made available on this site, nor assume any responsibility for the contents on any externally-linked site or for any links on any externally-linked site. Use of this site is therefore solely at your own discretion.

If you believe that your copyrighted material may have been unintentionally infringed, please write to us directly for immediate removal.

::. aljanggut .::

Money Exchange